2016-03-17

ProfiAuto buduje sieć

 

Wsparcie biznesowe, technologiczne, informatyczne, promocyjne i szkoleniowe dla warsztatów - to główne założenia startującego właśnie projektu ProfiAuto Serwis. Marka ProfiAuto, zrzeszająca do tej pory ponad 150 hurtowni i sklepów motoryzacyjnych z całej Polski, rozpoczęła tworzenie sieci warsztatów niezależnych.

Powstająca sieć ProfiAuto Serwis ma przede wszystkim dać warsztatom niezależnym narzędzia, które zwiększą ich szanse na rynku. Założeniem inicjatywy jest również umocnienie pozycji konkurencyjnej warsztatów względem innych sieci warsztatowych i autoryzowanych serwisów, m.in. poprzez rozszerzenie zakresu oferowanych usług. Warsztaty, które zdecydują się na współpracę z ProfiAuto, otrzymają także stały dostęp do najnowszej wiedzy, za pośrednictwem Działu Technicznego Wsparcia Warsztatów Samochodowych. Będzie on wspierał nowych partnerów m.in. w zakresie wyposażenia, doboru narzędzi i odpowiedniego zaprojektowania usług. Ważnym założeniem sieci jest także wypracowanie standardów usług, które sprawią, że klienci będą wracać zarówno do danego warsztatu, jak i całej sieci.

- Branża motoryzacyjna koncentruje się obecnie na innowacjach - powiedział Albert Rączka, odpowiadający za rozwój projektu ProfiAuto Serwis. - Dla warsztatów myślących o rozwoju, szansą są sieci, które nie tłumią ich niezależności, ale umożliwiają wzmocnienie w obszarach tego wymagających. Właśnie to oferujemy naszym partnerom. Chcemy współpracować z prężnie rozwijającymi się firmami, które myślą o realnym zwiększaniu swojego potencjału.

Warsztaty, które dołączą do projektu, będą mogły skorzystać również z atrakcyjnej oferty wyposażenia warsztatowego. Otrzymają także dostęp do rozwiązań, które są już standardem w ProfiAuto, takich jak zintegrowane, profesjonalne działania marketingowe, reklamowe, jednolita wizualizacja, rozwiązania informatyczne i szkolenia. Korzyści związane z przystąpieniem warsztatu do sieci obejmują również: wsparcie w aktywnym zdobywaniu klientów, wynagradzanie za zakupy w obrębie sieci, atrakcyjne oferty ubezpieczeń, pomoc w organizacji systemów motywacyjnych dla pracowników oraz możliwość korzystania z pakietów sportowych i zdrowotnych.

Więcej informacji na temat projektu ProfiAuto Serwis można uzyskać, kontaktując się z najbliższymi partnerami sieci ProfiAuto: sklepami i hurtowniami, których lista dostępna jest na stronie www.profiauto.pl.

ProfiAuto, marka należącą do firmy Moto-Profil, zrzeszaja ponad 150 hurtowni i sklepów, znajdujących się na terenie całej Polski. Sprzedawane za pośrednictwem sieci części i akcesoria samochodowe pochodzą od renomowanych producentów i są przeznaczone do wszystkich typów samochodów osobowych i dostawczych.

(ik)

Źródło i fot. ProfiAuto

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń