2024-04-24

Niezależnie od rodzaju napędu

Continental rozszerza swoją strategię produktową dla pojazdów elektrycznych - od teraz wszystkie nowo wprowadzane na rynek linie opon do samochodów osobowych i 4x4 marek z segmentu środka oraz budżetowych Continental w Europie będą opatrzone logotypem „EV-Compatible” na ścianie bocznej.

Dzięki rozszerzeniu strategii e-mobilności na pozostałe marki z portfolio Continental wszystkie nowe opony firmy spełniają wymagania pojazdów elektrycznych i jednocześnie wspierają pojazdy o napędzie konwencjonalnym w wydajnej i bezpiecznej jeździe.

Oprócz ściany bocznej opony, Continental będzie również używać logotypu we wszystkich systemach zamówień i materiałach marketingowych online i offline, a także w salonach sprzedaży. W przypadku wybranych aktualnych modeli opon marek Barum, General Tire, Mabor, Matador, Semperit, Uniroyal i Viking, które są już zoptymalizowane pod kątem pojazdów elektrycznych, logotyp będzie używany we wszystkich systemach zamówień ze skutkiem natychmiastowym.

Indywidualne konfiguracje opon dla każdego pojazdu

Pojazdy hybrydowe oraz elektryczne są obecnie dostępne we wszystkich segmentach samochodów osobowych, od małych samochodów po duże sedany. Podobnie jak w przypadku pojazdów spalinowych, modele elektryczne wymagają unikalnych konfiguracji opon. W przypadku pojazdów spalinowych i elektrycznych o wysokich osiągach oraz zasięgu, nacisk kładziony jest na prowadzenie i opony zorientowane na przebieg, podczas gdy małe samochody wymagają niskiego oporu toczenia, aby zoptymalizować zużycie paliwa i mocy. Jak podkreśla producent, korzyści z postępu technologicznego w rozwoju opon czerpią pojazdy ze wszystkimi typami układów napędowych.

- Wraz z rozwojem elektromobilności, nasz nacisk na rozwój zmienił się w niektórych obszarach. W ciągu ostatnich kilku lat intensywnie optymalizowaliśmy całe nasze portfolio opon dla wszystkich układów napędowych - mówi Maria Hanczuch, Head of Program Management Private Mobility EMEA w Continental. - Dziś możemy z przekonaniem powiedzieć, że nasze opony są zawsze właściwym wyborem, niezależnie od rodzaju układu napędowego.

Obecna strategia oferuje również korzyści dla handlu oponami. Continental nie zwiększa złożoności swojego portfolio produktów, co upraszcza procesy magazynowania, zamawiania i logistyki oraz pozwala zaoszczędzić cenne zasoby od produkcji do montażu opony.

Źródło i graf.: Continental

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń